Onder de naam ‘Miljuschka by Wehkamp’ lanceert Miljuschka Witzenhausen haar eerste kledinglijn, die vanaf 13 november verkrijgbaar is bij Wehkamp. Deze eerste collectie bestaat uit limited edition jurken, in maat 36 tot en met 56, speciaal voor de feestdagen. In maart 2021 lanceert Miljuschka haar volgende collectie bij Wehkamp, met lente/zomer jurken. Deze vrouw heeft niet alleen oog voor food, maar ook voor fashion.
Miljuschka
Durf te dromen. Het is altijd een droom geweest van Miljuschka om een eigen kledinglijn te lanceren. Deze samenwerking met Wehkamp is haar dan ook op het lijf geschreven. Miljuschka Witzenhausen: “Ik ben zó ontzettend blij met deze meerjarige samenwerking! Het is geen geheim dat een eigen kledinglijn met inclusieve maatvoering bovenaan mijn wensenlijstje stond. Wehkamp is voor mij de juiste partner op het gebied van productontwikkeling, creativiteit, ondernemerschap én hun indrukwekkende online aanwezigheid!”.
Blijf inspireren. Ook Wehkamp is enthousiast over de samenwerking. Glenn Taylor, Chief Buying and Sales Officer bij Wehkamp: “Deze kledinglijn past perfect bij onze klant, we zijn blij dat we dit samen met Miljuschka kunnen lanceren. De feestelijke jurken collectie is een voorproefje van de Miljuschka by Wehkamp collectie die we in maart lanceren. Wij willen onze klanten een inspirerend assortiment bieden, en dat gaat met deze collectie zeker lukken!”.
Meerdere collecties. De komende jaren zullen Miljuschka en Wehkamp meerdere inspirerende collecties lanceren. Deze stap past in de ambitie van Wehkamp om klanten een assortiment te bieden dat nergens anders te vinden is.
Wat is jouw droom
Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat!
Wat gaaf! Dit wist ik nog helemaal niet